Monday, November 28, 2011

Tooted: NÄOPESU

Alustan uue teemaga - nimelt toote ülevaated. Sedakorda on tegemist natukene subjektiivsema osaga, kus kasutan mingit toodet ning annan teada, kuidas see mulle meeldib ning lisan ka neid, mida olen juba kunagi varem kasutanud ja mille kohta paremini kogemustunne meeles on. Mõned postitused (nt ripsmekasvu kiirendamise kohta) on aga sellised, kus toon välja variante ja võimalusi mingi kindla probleemi lahendamiseks vms - seal kasutan infot, mida leian netist või muudest allikatest, juhul kui endal pole kogemusi.
Esimesena võtan käsile mõned näopesuvahendid. Räägin nendest, mida viimastena olen kasutanud või mille kohta rohkem meeles on :)

 * Clean&Clear Blackhead Clearing Scrub. Kooriv näopesuvahend. Sisaldab väikeseid sinised koorivaid tükikesi, mis mulle meeldivad, kuna tekitavad seda koorivat tunnet. Küll aga jäi minu pigem rasusemale nahale natukene nõrgaks, ei tundnud seda "vau, nägu on värske ja puhas" efekti. Enam ei ostaks.

Clean&Clear Blackhead Clearing 2in1 wash/mask. Valge saviga toode, mis mõeldud nii igapäevaseks pesuks kui ka maskiks paar korda nädalas (3 minutit peal hoida). Minule isiklikult meeldis, kuna tundsin sellist tugevat värskusetunnet ning seda, et nägu on tõesti puhas. Ise ostaksin veel, kuid õrnema ja kuivema nahaga inimestele väga ei soovitaks.






Yves Rocher, Soft Foam Cleanser - tegemist on näopesuvahuga, mis on pudelis vedeliku kujul, kuid välja surudes muutub tõeliselt pehmeks vahuks. Tegi näonaha päris puhtaks, olles sealjuures õrn. Lausa lust oli iga kord seda kasutada. Väga kerge maha loputada Arvan, et sobib ka õrnemale nahale ning mina ostaks kindlasti veel kunagi. On hea igapäevaseks pesuks. Võib-olla ainus viga, et saab üsna kiirelt otsa, kui iga päev kasutada, aga see võis ka tunne lihtsalt olla, kuna meeldis nii väga.







* Himalaya Purifying Neem Face Wash - tegemist on üsna tihke koostisega näopesugeeliga, mis teeb oma töö ära hästi. Minu arust sobiv igasugusele näonahatüübile, ka õrnemale, samas tegi ka minu naha puhtaks. Tuleb hoolikalt loputada ja geeli näole kanda pole just kõige mugavam, mis võib-olla ongi ainuke miinus. Siiski kasutaksin teinekordki.






* Himalaya Neem Foaming Face Wash - Kui Yves Rocheri vaht jättis mulle kustumatu mulje ehk ka üllatusmomendi pärast, siis ega Himalaya vaht väga alla ei jää. Ühendatud ongi see tavaline Himalaya lõhn ja vahu tekstuur lihtsalt. Tundus väga kerge ja minule meeldis. Sobib ka sagedaseks kasutamiseks ning igasuguse nahaga inimestele - minu arvates vähemalt. See vahu tekstuur on üldse selline mõnus ja doseerimine meeldib ka nende puhul. Soovitan, kas või vahelduse mõttes tavalistele geeljatele ja graanulitega puhastusvahenditele.




* Garnier Pure 3in1 mask/scrub/wash - sisaldab tsinki (sügavpuhastavad omadused), pimsskivi (looduslik koorija), valget savi. Lõhn on mitmetele Garnieri toodetele omane spetsiifiline lõhn, mis mulle isiklikult meeldib. Meenutab natuke seda C&C valge saviga wash/mask'i, kuna pestes on sarnane ülipuhas ja värske tunne. Ju see on selle valge savi pärast, mis peaks rasuimava toimega olema ja nahka matistama - täpselt mulle! Meeldib ja ostaksin teinekordki. Hetkel kasutangi seda.






* Neutrogina Visibly clear oil-free facial wash - näopesugeel, üsna õrnatoimeline ja sobib igaäevaseks pesuks. Minule tundus nahale kandes natuke liiga kuiv, nii et ma ei saanud aru, kui palju ma seda näole kandma peaks, et puhtaks saaks. Võib-olla sobiks õrnema nahaga inimesele, minu jaoks jäi lahjaks. Enam ei osta.








* Neutrogina visibly clear 2in1 wash/mask - natuke sarnane C&C wash/maskile ja Garnieri wash/scrub/maskile. Saab kasutada nii igapäevase pesuna kui ka maskina harvem. Maski näol hoides võib mõne aja pärast tunda, kuidas mask näole kuivama hakkab, tekib selline huvitav kivistunud tunne. Pärast saab mõnuga maha pesta, mis võtab natuke aega, kuid tulemus on taas puhas ja värske. Ostaksin teine kord ka.







* Oriflame Pure Nature Organic Tea tree & Rosemary Purifying wash & tone gel - geeljas koostis ja teepuuõlile iseloomulik lõhn (mis mulle isiklikult väga meeldib). Teadupoolest on teepuuõlil ka põletikuvastane toime ja rosmariin on toniseeriva ning vereringele soodsalt mõjuva toimega. Peale kandes on samuti tunda teepuuõli tugevat lõhna, samas pole geel väga tihke - saab üsna kergelt maha loputada. Üldiselt mulle meeldib aeg-ajalt teepuuõliga tooteid kasutada ning on need eriti sobivad punetavale või rasusele nahale. Pudel ise on lihtne, lihtsalt tavalise korgiga.







* Belle Jardin Young & Happy- tegemist on Maximast ostetud näopuhastusvahendiga, mille ükskord lihtsalt kiiruga hädaolukorras kaasa haarasin. Hind oli soodne ja ega ma seetõttu eriti midagi ei oodanud ka tulemusest. Eestikeelses kirjelduses on kirjas, et sobib rasusele, sega-ja probleemsele nahale ja üldse on jube hea põletiku vastu ning sisaldab ka punase päevakübara ekstrakti. Toode ise on väikeste mikrograanulitega geel. Ja oma üllatuseks pidin tõdema, et tõesti - väga puhas tunne jääb pärast selle kasutamist. Siiski soovitaksin seda vaid rasusele nahale, kuna normaalsel ja kuival nahal võib tekkida see kiskuv tunne pärast seda. Isegi mina oma rasuse nahaga tundsin, et tahaks kohe nahka kreemitada natuke, seega kuivatab see päris tugevalt.





Kokkuvõte: enda rasuse naha puhul leian näopesus 2in1 tooted üsna mugavad ja head olevat, eriti kui on valge savi sees. Igapäevaseks pesuks õrnema nahaga inimestel soovitaksin vahtusid ja kergema koostisega pesuvahendeid. Siiski, endale sobiva leidmiseks peab ikkagi ise kasutama ning kindlasti ei pruugi kõigil samad kogemused olla, mis minul, seega tasub katsetada, kuna nii mõnegi toote puhul võib üllatus suur olla. Kui Sinul on teised kogemused, anna neist julgelt kommentaarides teada!




4 comments:

  1. Vot üht asja sa ei maininud oma postituses - saviseep ja muud looduslikud seebid.
    Saviseep aitab vistrike vastu väga hästi ja tulemusi on näha kiirelt. Õnneks see nahka ei kuviata. Kasutasin ise seda tükk-tükk aega ja olen sellega igati rahul.
    Hind on ka suht odav 4-6 euri.

    http://v1tapulchra.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere! :) Postituses tõin välja need vahendid, mida ise konkreetselt kasutanud olen. Saviseebini pole veel jõudnud, kuid mul on väga hea meel, et seda mainisite. Kindlasti uurin selle kohta rohkem, ehk saan selle kohta kunagi ka eraldi postituse siis juba enda kogemusest teha. Tänan igatahes! Just selliseid kommentaare ma ootangi, siis saab rohkem kogemusi ühte "patta", et oleks lihtsam leida ka teistel :)

      Delete
  2. Kas oled proovinud ka sellist nägu puhastavat maski nagu "black mask", sellises mustas tuubis ja kreep on ka must. Pole seda kusagil poes näinud,aga pidi olemma super. Äkki oled proovinud? :) kui jah siis kust said?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei! Ei ole sellest kuulnudki, kuid uurin lähemalt. Kas tootja nime oskaksid ka öelda? Praegu teen katsetust Rosee tootja poolt Valge savi ja vetika näomaski astelpajumarjade ja kummeliga - muidu pulbri kujul, aga tuleb ise segada valmis (piima v veega segada). Ühe korra olen teinud, tundus päris tõhus - hakkas näkku nö kivistuma, samas ei olnud liialt kipitav vms.

      Delete