Friday, December 30, 2011

Tooted: L'Oreal Telescopic Mascara (Carbon Black)

Tere taas!

Seekordses  postituses teen ülevaate ripsmetuššist, mida hetkel kasutan. Tegemist on L'Oreal'i Telescopic'uga. See kuulub laiatarbekosmeetika hulka ning on saadaval enamustes kosmeetikaosakondades ja -poodides. Mina ostsin  mitteveekindla Carbon Black (Blackest Black) variandi. See on pikendava efektiga ripsmetušš - mina kasutangi ainult neid, kuna nende volüümiandvatega kipuvad ripsmed tükki jääma, kuna mul on pigem lühemad, kui hõredamad ripsmed, mis vajavad just seda tumedust ning pikkust juurde.


Miks erineb teistest ripsmetuššidest?  Põhiline erinevus on hari. Hari on mingist kummi-plastikulaadsest materjalist ning on täiesti teistmoodi kujuga. Koosneb neljast "kammist", mille vahele jääb neli vaheala ehk kausikest, kuhu koguneb tuubist väljavõttes tušš. Harja võib näha siit piltidelt:





Nõuab harjumist sellise harja kasutamine, eriti kui varem kummiharju kasutanud pole (kuigi see ei sarnane eriti ka tavapäraste kummiharjadega). Harjaste vahepealsesse ossa läheb üsna palju ripsmetušši ning seetõttu saab ripmsed värvitud ühekordse "kastmisega" ripsmetušši tuubi. Või õigemini, võttes välja harja ripsmetušši tuubist, saad sellega juba kenasti värvitud ripsmed, kuna seal neljas kausikeses on ripsmetušši piisavalt ning seda saad täpselt vastavalt oma soovile siis kammidega ripsmetel ühtlustada, juurde lisada, ära võtta ning vajadusel ripsmeid eraldada.

Esimest korda seda peale kandes oli tunne kahtlane, et kas ikka on hea ripsmetušš ja tundus, et seda tušši tuli liiga palju, kuid kuna mäletasin, et kunagi varem olen ka Telescopicu mingit varianti paar korda kasutanud, kui kellelgi teisel oli ja ka siis oli mul selline olukord, et esimene kord oli kahtlane, kuid teine kord juba meeldis, siis ei kandnud veel kohe maha ning edaspidi oligi nii - mida rohkem ära harjusin, seda rohkem meeldima hakkas.

Plussid: Plussiks loeksingi eelkõige selle, et on hea peale kanda (kui oled harjunud), pikendab päris hästi, ei lähe tükki, on kerge maha võtta, kuid ise püsib normaalselt peal (kui just sageli nutta ja nägu päeva jooksul  mitu korda loputada, kuid ootad, et ripsmetušš selle üle elaks, tasuks võtta veekindel). Lisaks veel see, et hari on tugev ning sellega on hea ripsmed nö "koolutada" ehk siis üles poole lükata. Muidu tavaliselt ma mingeid koolutajaid ei kasuta.

Miinused: harja omapärane kuju nõuab harjumist.

Hinnaklass: olenevalt poest ning kampaaniatest u. 8-15 eurot (tegelt ma täpselt ei mäleta, aga ostsin allahindlusega selle ja üldjoones maksab, nagu enamus analoogseid laiatarbe tooteid).

Ilma ja koos Telescopicuga. Pildi kvaliteet pole suurem asi, kuna digikas ei küündi lihtsalt nii teravate piltide tasemele:D Nii, et pigem illustreeriv pilt.



Igatahes on see üks minu lemmik ripsmetuššidest ning kindlasti ostan seda veel. Kuna aga olen katsetaja-tüüpi, siis kindlasti saate kuulda ka mu järgmistest katsetustest aina paremate toodete otsinguil.

PS! Kui ka sinul on (häid või halbu) kogemusi selle ripsmetuššiga, anna nendest teada

2 comments:

  1. Minu kōige lemmikum ripsmekas. Pikendab eeskujulikult, ei määri, ei pudise. Aeg-ajalt olen teisi ripsmekaid proovinud ( ka kallimate hulgast) ja ikka selle juurde tagasimpöördunud, see on lihtsalt parim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle on see samuti üsna omaseks saanud! Ei teagi kohe, kas proovida järgmisena mõnda uut, kuna mul on juba selline huvi, kogu aeg proovida uusi ripmsekaid või siis jääda selle juurde. Õnneks on seda veel palju alles ja esialgu sellele mõtlema ei pea.:P

      Delete