Sunday, September 30, 2012

Minu lemmik juuksehooldustooted

Toon välja siis seni minu lemmiktooted juuksehoolduses, mis siiani meelde on jäänud.

TIGI Extreme Straight šampoon ja palsam. Tegemist on siis sirgendava efektiga sulfaadivabade toodetega. Tõesti  šampoon ja palsam, millest on kahju, kui kasutada ei saa. Samas nõudis natuke aega, et päris sirgeks või noh oodatult sirgeks juuksed läheks, kohe päris esimese korraga ei läinud, aga kui regulaarselt kasutada, siis küll. Juuksed on mõnusad, pehmed ja siledad. Väga meeldib ning plaanin veelgi osta. Korraga kulub vähe toodet. Täpsem kirjeldus toodete kohta ka SIIT





Schwarzkopf Bonacure Color Save Silver Shampoo - hõbešampoon, mis võtab juustest välja kollaka tooni. Just blondidele seega ning mina olen väga rahule jäänud  ning korduvalt ostnud, kuna tõesti teeb juuksed heledamaks. Miinuseks ehk, et natuke kuivatab, aga kui kasutada häid palsameid - õlisid, ei ole probleemi.






Schwarzkopf Bonacure Oil Miracle - tegemist siis tootesarja kergema õliga. Lõhn on imehea, teeb juuksed pehmeks ning kindlasti sobilik pikkadele juustele regulaarseks kasutamiseks - õli kasutamine aitab ka juukseotsi kauem tervetena hoida. Jätkub väga kauaks, kuna korraga kulub vähe. Ei muuda juukseid raskeks. Samas sarjas on olemas ka õli kahjustunud juustele, mis on tugevama koostisega. 






Minu uus avastus - L'Oreal Elvital Extraordinary Oil - tegemist on siis uue tootega, mis koosneb 6 lille õlidest. Minule meeldib eriti see õli, mis on punase korgiga ja mõeldud värvitud juustele - selline kerge, vedel ja hea lõhnaga. Võib kasutada igal ajal ning teeb juuksed säravaks, siledaks ja mõnusaks. 






Kui üldse spray-palsamit kasutada, siis mina kasutasin Schwarzkopf Bonacure Moisture Kicki. See on tõeliselt niisutav, hea ja kauakestva 
lõhnaga spreipalsam.








Oliiviõli - seda kannan aeg-ajalt juustesse ja hoian võimalikult kaua. Teeb juuksed pehmeks, siledamaks ja kergemini kammitavamaks.

No comments:

Post a Comment