Friday, October 5, 2012

Toode: Extraordinary Oil

Täna teen ülevaate hiljuti poelettidele jõudnud L'Oreal Elvitali juukseõlist Extraordinary Oil.


Õli on kahte sorti - üks mõeldud värvitud juustele, teine aga kõikidele juuksetüüpidele. Sisaldavad need õlid kuue lilleõie õlisid, mis peaksid siis tegema jutu järgi järgnevat:
Lootuseõli - tagab juuste tasakaalustatud toitumise.
Kummeliõli - annab sära ja kiirguse.
Tiare lille õli - kaitseb kuivuse eest.
Kesalille õli - muudab juuksed pehmemaks ning nõtkemaks.
Roosiõli - kaitseb kahjulike välismõjude eest.
Linaõli - niisutab sügavalt.

Õli kasutusviisid: võib siis kanda juustesse enne šampooniga pesemist, pärast pesu ning enne föönitamist, soengu lõppviimistlemiseks, intensiivse hooldusena, kuumusekaitsena, niiske ilma korral säbrulisuse vastu. Kasutusviisidest lähemalt ka SIIT, kui klikid vasakul kirja peale ning video sulged.

Minu kogemus: õlid olid meeldiva lõhnaga, lõhn jäi ka mõneks ajaks juustesse, pealekandmisel tundus punase korgiga värvitud juustele mõeldud õli veidi vedelam. Siiski juustesse kandes olid mõlemad õlid kerged ning imendusid hästi juustesse.Ei jätnud juukseid raskeks.

Tulemus: millegipärast meeldis mulle natuke rohkem punase korgiga õli, kuid tegelikult meeldisid mõlemad. Juuksed olid siledamad, kergemini kammitavad, otsad niisutatumad. Kuna ma kasutan ka oliiviõlimaske ja olen järjepidevalt päris kaua juukseõli kasutanud, siis mingeid supermuutusi ma ei täheldanud, kuid siledamad ja pehmemad olid juuksed küll peale õli kasutamist. Igatahes mäletan üldse, et alates sellest kui juukseõli kasutan, püsivad juukseotsad kauem tervetena - eriti soovitan õli kasutada pikkade juuste omanikel ja seda on mulle ka juuksur öelnud, et kindlasti tasub õli kasutada. Kas just seda, on juba teie otsustada?
Minu kogemus oli kokkuvõttes positiivne ning jaemüügist ostes on see kindlasti üks parimaid õlisid. 

Hinnaklass: 7-12 eurot. Kindlasti tasub uurida soodustusi ja kampaaniapakkumisi. 

No comments:

Post a Comment